Kubki z nadrukiem w różnych postaciach

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

Polityka praktycznie każdej firmy powinna zakładać również zakup gadżetów reklamowych. Przydadzą się one do konkursów, licytacji czy jako prezent dla najważniejszych klientów. Za pomocą tego typu produktów możemy również zbliżyć do siebie własnych pracowników, którzy z naszym logotypem będą mieli do czynienia nie tylko w pracy, ale również w domu. Takie obcowanie z własną marką sprawi, że mogą się poczuć bardziej odpowiedzialni za wyniki w pracy i będą staranniej podchodzić do swoich wszystkich obowiązków. Jakie jednak wybrać gadżety, skoro na rynku jest ich zatrzęsienie?

Nie inaczej jest, gdy chodzi o Kubki z nadrukiem. Mnóstwo możliwości, ciekawych rozwiązań, a każdy kolejny wydaje się jeszcze lepszy. W tym wpisie skupimy się na wyszczególnieniu niektórych form właśnie tej ceramiki.

1. Klasyczne kubki z nadrukiem – standardowe naczynia z jednym uchem i objętością dochodzącą do 300 mililitrów. Zna je każdy – są niezwykle poręczne i ładne w wyglądzie. Można nie tylko wybrać własny nadruk, ale również ich kolor we wnętrzu. Przydadzą się praktycznie w każdej firmie.

2. Kubki z nadrukiem oraz łyżeczką – spokojnie na wirtualnych półkach można znaleźć również taki mały zestaw. Ich cena zbytnio się nie różni od tych pierwszych. Dodatkowo oprócz klasycznych kubków o stałej szerokości, można znaleźć również bardziej eleganckie – zwężane na dole i rozszerzane na górze. Ich pojemność to zazwyczaj 250 mililitrów. Dobre zarówno do kawy, herbaty, jak i zimnych napojów.

3. Kubki z różnymi uszami – zamiast klasycznego półokrągłego ucha można zastosować coraz to popularniejsze uszy w kształcie siódemki albo zupełną nowość – jeden kubek z parą uszu.

4. Kubki typu „hot message” – wielki hit, w zestawie dołączono dwie kredy – białą oraz różową. Powierzchnia zewnętrzna kubka jest czarna, a za pomocą kredy możemy codziennie zmieniać znajdujący się na nich napis lub rysunek. Opcja obowiązkowa dla ludzi kreatywnych.

To tylko część różnych kubków, jakie mogą być naszym gadżetem reklamowym. Warto się zastanowić, który z nich będzie najlepiej pasował do naszego przedsiębiorstwa.